Ga naar inhoud

EBAY icoon op taakbalk

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik IE7 onder XP. Op mijn taakbalk heb ik diverse koppelingen staan waaronder een koppeling naar de Telegraaf en naar de Almere Bowls Club. De koppelingen had ik met een telegraaf icoon en met een icoon van de bowlsvereniging. Sinds een tijdje veranderen deze iconen in een icoon van EBAY. Als ik het verander komt het steeds terug. Als ik alle tempbestanden en cookies verwijder, helpt het ook niet meer. Op het moment dat ik betreffende koppelingen aanklik en naar de site ga wordt mijn icoon weer veranderd in EBAY. Een week geleden constateerde ik dat er een ebayicoon in de route van de server stond bij de hoster waar ook de Almere Bowls Club staat. Deze heb ik verwijderd en het leek goed te gaan. Sinds gisteren is het Ebayicoon gewoon weer terug en staat er ook geen favicon.ico van EBAY meer op de server. Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen? Waar wordt geregeld dat er bij het openen van betreffende site, mijn icoon wordt veranderd in die van EBAY. Nergens op mijn pc staat nog een favicon.ico van Ebay. Help!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...