anoniem Geplaatst: 4 september 2007 Delen Geplaatst: 4 september 2007 Een vriendin van mij wil regelmatig wat bij www.rapidshare.com downloaden, maar deze website heeft een beveiliging erop zitten dat je als free-user maar 1x per paar uur (max 3 uur) een download mag hebben. Nu denk ik dus dat iemand anders haar IP adres in gebruik heeft bij die website, aangezien elke keer als ze iets wilt downloaden, er gemeld word dat ze nog 300 minuten oid moet wachten voor haar volgende download. Terwijl haar laatste download ondertussen al weken geleden is. Ik en vele bekende van mij gebruiken ook rapidshare.com, en hebben hier nog nooit problemen mee gehad. Is het mogenlijk dat iemand anders haar IP adres in gebruik heeft bij die website, zoja, wat is hieraan te doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2007 is haar verbinding een inbel verbinding zo nee, geeft de provider soms iedere keer als ze inlogt toch een nieuw ip adres aan haar 2 voorbeelden waardoor je als je steeds weer inlogt een nieuw ip adres krijgt en die is net ervoor door een ander op die site gebruikt resultaat ken je nu wel zo onderhand Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2007 Geen van beide, ze heeft gewoon ADSL. Niet inloggen, niets. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2007 internet staat dus 24/7 aan (heeft ze contact met internet) dat is wel vreemd dan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 Heeft ze een proxy server ingesteld misschien? En zijn er meer gebruikers (huisgenoten?) die via haar verbinding internetten (en naar RapidShare surfen)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2007 EDIT: Bericht verwijderd... had topic niet goed gelezen, sorry. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 [quote:6d27ef09c1="human printer"]Heeft ze een proxy server ingesteld misschien? En zijn er meer gebruikers (huisgenoten?) die via haar verbinding internetten (en naar RapidShare surfen)?[/quote:6d27ef09c1] Er zijn wel meerdere bewoners, maar deze kennen de website niet eens. Zover was ik zelf ook nog wel gekomen :p Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 Ik hoop dat het opgelost wordt. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem. :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 proxy verwijderen, "direct connection to the internet" aanvinken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2007 Cookies verwijderen misschien? Greetz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen