Ga naar inhoud

Sommige internetpagina's willen niet openen.

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik internet open heb ik soms last met het openen van sommige pagina's. Een voorbeeld is die van Yahoo Mail. (mail.yahoo.com). Het laden van de pagina duurt heel lang. Als ik lang heb gewacht komt er te staan dat het geen verbinding kan krijgen. Soms werkt yahoo wel. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik gebruik Internet Explorer 7. Jordy Hier is een afbeelding te zien dat na het lange wachten op de pagina zichtbaar wordt: [url]http://img204.imageshack.us/img204/6017/yahoosp5.png[/url]
Link naar reactie
hangt er een beetje van af, want we weten niet wat voor soort modem je gebruikt. vaak is het het slimste om de handleiding van de modem na te kijken hoe je het ding reset naar fabriekswaarden. doe dat, schakel alles uit, ook je pc dus! zet dan de modem weer aan, laat het ding contact maken pas als de lampjes aangeven dat alles werkt: zet de pc aan maak dan de instellingen volgens de opgave van de provider en doe dat met de handleiding die je destijds erbij kreeg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...