anoniem Geplaatst: 30 augustus 2007 Delen Geplaatst: 30 augustus 2007 Hallo, Als ik internet open heb ik soms last met het openen van sommige pagina's. Een voorbeeld is die van Yahoo Mail. (mail.yahoo.com). Het laden van de pagina duurt heel lang. Als ik lang heb gewacht komt er te staan dat het geen verbinding kan krijgen. Soms werkt yahoo wel. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik gebruik Internet Explorer 7. Jordy Hier is een afbeelding te zien dat na het lange wachten op de pagina zichtbaar wordt: [url]http://img204.imageshack.us/img204/6017/yahoosp5.png[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 da´s natuurlijk allemaal wat vaag om daar op afstand iets zinnigs over te zeggen.... - wordt je internetverbinding gedeeld en nemen anderen bandbreedte? - zitten er veiligheidsinstellingen in de weg (zowel instellingen binnen ie7 als de instellingen van firewall/virusbeschermers/popupblockers/ sharewaredetactors etc)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 Nee, deze computer is de enige die de internetverbinding gebruikt (kabel). Ook in norton en norton internet security heb ik (nog) niks gevonden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2007 Ik heb mozilla firefix gedownload, en ook daar deden de sites het niet. Dus het ligt NIET aan Internet Explorer. Misschien ligt het aan het modem omdat het lampje van Internet soms wel knippert. Graag reactie met wat ik nu verder moet doen:) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2007 hangt er een beetje van af, want we weten niet wat voor soort modem je gebruikt. vaak is het het slimste om de handleiding van de modem na te kijken hoe je het ding reset naar fabriekswaarden. doe dat, schakel alles uit, ook je pc dus! zet dan de modem weer aan, laat het ding contact maken pas als de lampjes aangeven dat alles werkt: zet de pc aan maak dan de instellingen volgens de opgave van de provider en doe dat met de handleiding die je destijds erbij kreeg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2007 wat voor gegevens geeft ipconfig /all post dat hier eens. Weet je niet hoe dat gaat, zoek in het forum of google. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2007 [quote:914a5f7869="andre@home"]wat voor gegevens geeft ipconfig /all post dat hier eens. Weet je niet hoe dat gaat, zoek in het forum of google.[/quote:914a5f7869] Je bedoelt in Command? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2007 ja, bedoeld is: start - uitvoeren - cmd +enter - winipcfg +enter maar omdat het ding vaak wel werkt schiet je helemaal niets met die gegevens op. probeer eerst maar zoals gesuggereerd de boel terugzetten naar default en dat opnieuw instellen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen