Ga naar inhoud

Veoh.com Verbindings Probleem !

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Ik heb een probleempje met veoh.com, wat echt heel irritant is: Ik zit dus via veoh een anime te kijken, en de goede zit alleen daarop, op andere sites hebben ze die anime niet of staat ie in een andere taal, > alleen ik kom nu ineens niet meer op veoh.com :S Eergister had ik het ook, kon ik er even niet op, daarna wel, maar sinds gister kan het niet meer. Nu ook niet, want elke keer als ik op www.veoh.com wil, zegt ie: Via Firefox : De handeling is verbroken tijdens het verbinden met www.veoh.com. Via explorer: De webpagina kan niet worden weergegeven Wat ik al heb geprobeerd: -Internet uitschakelen/inschakelen -Pc opnieuw starten. -Internet stekker eruit/erin. -Firewall via configratie systeem uit zetten -Virusscanner uitzetten -Veoh Player downloaden, alleen daarmee kan ie dus ook niet verbinding maken En andere mensen komen er wel op, en ik nu ineens niet meer :S Heeft iemand een idee wat het is, want ik wil graag door kijken :biggrin: Alvast Heel erg bedankt :D :D :-? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...