anoniem Geplaatst: 18 augustus 2007 Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Graag zou ik ook anderen willen helpen en daarvoor zoek ik naar onderwerpen op specifieke problemen waar ik WEL verstand van heb... Nu zie ik wel die optie van AND en OR enzo maar hoe werkt dat dan??? Moet is dat voor een woord plaatsen?? bijvoorbeeld: [i:9aa4e176da]AND roxio AND easy AND cd AND creator[/i:9aa4e176da] of moet ik het aan elkaar vast schrijven zonder spaties??? Als ik de zin tik zonder AND's krijg ik 20.000 verwijzingen (zet de koffie maar aan) en als ik dat AND wel gebruik zoals het voorbeeld krijg ik NIETS... Ik haak effe af nu... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar volgens mij zou het zo wel moeten werken. Als je overal 'AND' gebruikt kan je ook op het tweede bolletje "Zoek naar [i:4a98205fc4]alle[/i:4a98205fc4] woorden" klikken. Let wel op dat je met de zoekfunctie topics van maanden/jaren geleden terug kan vinden. Het is niet zinvol om daar nog antwoord op te geven. [edit]Heb het net even geprobeerd en als ik zoek naar "zoeken AND op AND deze AND site" krijg ik onder andere dit topic als resultaat. Dus de manier waarop jij zocht klopt.[/edit] [edit2]Zie nu pas dat je ook 'AND' helemaal vooraan zet. Als je die weglaat krijg je wel resultaten met je zoekopdracht.[/edit2] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 [quote:642b449cd4]Zie nu pas dat je ook 'AND' helemaal vooraan zet. Als je die weglaat krijg je wel resultaten met je zoekopdracht[/quote:642b449cd4] stom foutje.... ja het gaat nu beter, bedankt :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen