Ga naar inhoud

maffe internetverbinding; ik word gek!!!

anoniem

Aanbevolen berichten

hoi, Ik speel wow (world of warcraft) rpg online op het internet. Maar sinds een paar dagen ik denk dinsdag/woensdag, de dag van de maintenance op de wow realms en de dag dat ik windows vista ging updaten kreeg ik telkens na random tijd te hebben gespeelt in wow een disconnect error deze tijd verschilt van 2 minuten na inloggen op de realm tot wel 20 minuten. Nu ben ik dat dus gaan uitzoeken want eerst dat ik dat het aan de maintenance van die woensdag lag maar aangezien ik nu ook soms gewoon niet kan surfen op het internet en dat xfire wel is uitvalt is dat dus uitgesloten. Toen dacht ik aan de windows vista upgrade dus ik heb system restore gedaan naar 12 augustus maar ik had nog steeds hetzelfde probleem. Én al mijn drivers zijn up to date! en paar uur terug heb ik dus laatste firmware van mijn router geinstalleerd. nog wat dingetjes: -nod32 verwijdert nog steeds probleem -windows firewall verwijdert nog steeds probleem -wow ports forwarded nog steeds probleem -ik heb de windows vista network helper door iemand gemaakt geprobeert maar nog steeds heb ik 't probleem ik heb nu dus echt radeloos want het enige wat iknog niet heb geprobeert is vista/wow opnieuw te installeren maar dat duurt zo verschrikkelijk lang (vooral wow) dus ik wil liever op een andere manier het probleem bestrijden! wie oh wie kan mij helpen, 1000 maal dank voor diegene die mij uit de brand kan helpen!!!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Weet je zeker dat het probleem bij jou zit ? Zou ook wel eens een probleem van je breedbandverbinding (ADSL ?) kunnen zijn. Mijn provider (Speedlinq) noemt dat een klapperende lijn, veroorzaakt door een slechte verbinding met de centrale (had ik op dezelfde lijn, bij mijn vorige provider overigens absoluut geen last van). Uiteraard zal men eerst het probleem proberen bij jou spullen te leggen, maar als daar niets mee gebeurd is......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...