anoniem Geplaatst: 15 augustus 2007 Delen Geplaatst: 15 augustus 2007 Hallo, heb even een vraag over het tracken van website bezoekers. Ik probeer al een tijdje een website tracker in mijn Hyves-site te krijgen. Ik heb al aardig wat trackers geprobeerd: Mixmap, Extreme Tracker, NeoPod en dergelijke. Je kan namelijk in bijvoorbeeld MySpace, een social network (Hyves is de nederlandse variant), in je profiel een html-code uploaden. Deze html-code is hetgene wat de tracker nodig heeft in jouw site om die te tracken. Hyves laat echter geen html-code toe in je profiel. Je kan wel gadgets/widgets op je site toevoegen, maar zodra je daar de html-code 'embed' dan geeft hij aan dat die 'widget' niet juist is. Weet iemand misschien een oplossing? Een YouTube-video heeft namelijk een 'embed'-code die je als gadget/widget in Hyves kan gebruiken. Weet iemand hoe je deze code kan aanpassen zodat je er je tracking-html-code mee kan implementeren? Ik ben benieuwd. Groeten, Petpetrol Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 mijn boerenverstand zegt dat hyves daarvoor beveiligd is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 Je zou eens contact kunnen zoeken met de beheerders van Hyves, maar ik denk inderdaad dat zij die mogelijkheid simpelweg niet ondersteunen. Wel kun je in de instellingen van je account aangeven dat je de laatste 5 bezoekers wilt kunnen zien, maar daar staat tegenover dat andere mensen ook kunnen zien wanneer jij hen bezocht hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 Thx voor de snelle antwoorden in ieder geval! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen