Ga naar inhoud

Firefox sluit af na websitebezoek

anoniem

Aanbevolen berichten

In een website kun je normaal "afdalen" naar verschillende tabbladen. Soms kun je niet meer verder en dan sluit je dat tabblad af (via kruisje rechtsboven of Firefox-icoon linksboven)en je komt dan toch weer in het vorige, Echter, dat lukt mij niet meer. Als op de navigatiebalk van Firefox geen TERUG meer staat (grijs dus), dan moet ik Firefox helemaal afsluiten. Komt dit door nieuwe updates?
Link naar reactie
[quote:8de988df1c]Nee, ik begrijp je probleem niet...[/quote:8de988df1c] Voorbeeld: Ik zit in een website en klik op een doorvoervenster. Normaal kan ik dan weer terug door op TERUG (groene pijl linksboven) te klikken. Maar als die pijl grijs is, kan ik dus niet terug! Om toch in het vorige venster te komen, moet ik dus op het Firefox logo linksboven klikken of op het kruisje rechtsboven in de hoek. Normaal belandde ik dan weer in de website. Nu echter wordt de hele applicatie Firefox afgesloten. Helder?
Link naar reactie
Bedoel je met een doorvoervenster een link? Als je op een link klikt kunnen er twee dingen gebeuren, de website wordt geopend in het huidige venster of in een nieuw venster. Als hij wordt geopend in het huidige venster is de terugknop inderdaad groen en kun je daarmee terug naar de vorige site. Als die site wordt geopend in een nieuw venster, is de terugknop grijs. In dat geval zal je vorige site op het vorige tabblad staan. Het kan ook zijn dat er bij Extra -> Opties -> Tabbladen bij Webbrowserkoppelingen is ingesteld dat hij die moet laden in een 'nieuw venster' in plaats van in een 'nieuw tabblad'. In dat geval zal wanneer je op een link klikt die site openen in een nieuw Firefox venster. De vorige site staat dan onderin je werkbalk. Het is overigens normaal dat wanneer je op het kruisje rechtsboven klikt of op Sluiten nadat je op het Firefoxlogo hebt geklikt, Firefox sluit.
Link naar reactie
[quote:4a4cf03d83]Bedoel je met een doorvoervenster een link? [/quote:4a4cf03d83] Ja, inderdaad! (had het niet goed geformuleerd) Als uiteindelijk in een venster belandt van waaruit je niet meer verder kunt, dan is het toch niet de bedoeling dat je heel internet moet afsluten om vervolgens weer helemaal opnieuw op te starten...? Je kunt nl. niet terug naar het vorige venster! bijv. door dan op het firefox icoon te klikken. Ik heb bij EXTRA-OPTIES -TABBLADEN het vinkje staan bij: een nieuw venster Maar dat maakt geen verschil met: een nieuw tabblad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...