anoniem Geplaatst: 10 augustus 2007 Delen Geplaatst: 10 augustus 2007 Mijn IE7 gaat steeds over in volledig scherm. Hoe krijg ik het voor elkaar dat de werkbalken en menu's zichtbaar blijven. Besturingssysteen Windows Xp met sp2 en IE 7 B.v.d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2007 In IE7 met rechtermuisklik onder de adresbalk klikken en daar kan je de instellingen weergeven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2007 Dit duurt ong.2 minuten daarna weer volledig scherm en zijn de instellingen er weer uit. Heb alles gescand op spyware en virussen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2007 Je zou ook nog deze [url=http://www.websonic.nl/pctips/pctips_internetexplorer7.php]"PC Tips en trucs - Internet Explorer 7"[/url] kunnen checken. Met name die over In en uitzomen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik lees dat wanneer je steeds kleine vensters krijgt in IE7 dan moet het venster in de hoek groot getrokken worden. Dat is bekend, maar waarom werkt dat bij mij niet? Ik kan elk venster dat ik open naar beeldvullend formaat slepen, maar dat helpt dus niet. ik krijg sinds twee weken voortdurend een kleine venster als ik ie7 gebruik. Wie weet een oplossing? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen