anoniem Geplaatst: 9 augustus 2007 Delen Geplaatst: 9 augustus 2007 Hallo, ik heb inter explorer 7. Maar telkens als ik een bestand wil uploaden loopt internet vast. Dus ik wil internet opnieuw downloaden maar dan blijkt dat als ik ga downloaden dat internet dan ook vast loopt. Dus ik kan helemaal niks meer downloaden of uploaden. Wat kan ik hieraan doen? MVG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2007 IE7 uninstallen, dan val je terug op IE6 (als je die daarvoor al op je PC had staan) en dan weer eens proberen met uploaden en downloaden. Of installeer Firefox als browser en probeer het daarmee. Heb je dan nog dezelfde problemen : als de bliksem scannen op virussen en spyware die je verbindingen kunnen hinderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2007 Ok heel erg bedankt, maar ik kan nergens een deinstallatie van IE7 vinden. En ik hebzelf liever geen firefox. MVG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2007 De deïnstallatie kun je vinden via Configuratiescherm -> Software. Het staat hier vermeld onder "Windows Internet Explorer 7" Overigens uit pure nieuwsgierigheid, waarom heb je liever geen Firefox? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik wil dat wel maar mijn vrouw wil dat niet. Ze vind dit veel makkelijker Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2007 Als ik IE7 deïnstalleer hoe kan ik dan internetten? Sorry, ik heb er ook niet echt verstand van :P . MVG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2007 [quote:f6803afcde="Corku"]Als ik IE7 deïnstalleer hoe kan ik dan internetten? [/quote:f6803afcde] Dit kan je enkel als je vóór je IE7 hebt geïnstalleerd, reeds gebruik maakte van de vorige versie : de Internet Explorer 6. Na het verwijderen van IE7 krijg je dan terug IE6 als browser. Maar ik zou graag een poging doen om je vrouw te overtuigen om het eens met Firefox te proberen :D Je zou dit ook nu al kunnen doen door FF te downloaden en dan te bekijken of je het uploadprobleem nog hebt. Dan weet je tenminste of het aan de browser of aan een ander probleem op je PC ligt. Als dat geen overtuigend argument is :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2007 [quote:21ee9cc020="KAPE"]Dit kan je enkel als je vóór je IE7 hebt geïnstalleerd[/quote:21ee9cc020] En dat is alleen mogelijk indien de Windows versie van TS XP met Service Pack 2 is. [quote:21ee9cc020="Corku"]maar ik kan nergens een deinstallatie van IE7 vinden.[/quote:21ee9cc020] Al gaat [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=165945&highlight=]deze topic[/url] over IE7 RC1, zou je toch nog kunnen checken of er iets bruikbaars in staat. Check vooral die Thread op GoT. Als het echter gaat om IE7 in Windows Vista, check dan deze site over [url=http://www.ie-vista.com/known_issues.html]IE7 Known issues, installation and troubleshooting advice.[/url] Maar gaat dat uploaden dan wel via IE7? Wordt daar dan niet een [url=http://www.vicman.net/lib/file-uploader.htm]Upload Client[/url] voor gebruikt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik zal wel deïnstalleren en ik gebruikte altijd een download client maar nu ik die niet meer gebruik lukt het allemaal niet meer. Allemaal heel erg bedankt. EDit: Ik ben heel erg geholpen! Allemaal bedankt. Topic kan gesloten worden. MVG Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen