anoniem Geplaatst: 7 augustus 2007 Delen Geplaatst: 7 augustus 2007 hallo ik heb een vraagje en ik vroeg me af of iemand mij kon helpen: als ik op internet zit dan loopt elke 20 minuten mij internet vast bijv ik ben aan het msnen dan meld hij af en dan staat er verbinding wordt hersteld in 30 seconden of met een internet spel(runescape) ik laat wel even een plaatje er van zien [URL=http://imageshack.us][img:c6c5f0fe5a]http://img507.imageshack.us/img507/9122/storingwy1.png[/img:c6c5f0fe5a][/URL] alsjeblieft wie kan mij helpen want het is egt verschrikkelijk irritant ohja met spelletjes enzo kan ik gwoon mijn muis nog bewegen maar er gebeurt gewoon helemaal niks meer nou ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2007 heb je dat bij elke wereld? ik heb et spel zelf ook anderhalf jaar geleden 2 jaar lang gespeeld en bij veel werelden waar het minder druk was had ik er geen last van. je kan ook soms dingen met java veranderen (bij het menu waar je high en low quality selecteert. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2007 ik zal dat proberen maar het is ook bij msn dus ik vraag me af of het daar aan ligt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2007 desnoods kan je ook je download en uloadsnelheid hier testen bij speedtest : www.speedtest.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2007 nee maar k wil gwoon dat het ophoudt en als k die opties bij java veranderd helpt het wrschijnlijk aleen bij rs en niet bij msn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2007 heb je draadloos internet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2007 nee met zoon klein kastje op de grond wr allemaar 3 draadjes in zitte :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2007 dit zelfde probleem heb ik nou ook, alleen ik heb er zo'n beetje alles aan gedaan wat ik maar kon bedenken. ik heb hiervoor ook n nieuw topic aangemaakt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen