anoniem Geplaatst: 31 juli 2007 Delen Geplaatst: 31 juli 2007 Hoi, Ik wil een PPT presentatie op mijn website zetten en die moeten bezoekers kunnen downloaden. Kan iemand mij vertellen hoe dit moet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2007 Je moet hiervoor kunnen Uploaden via een FTP programma. Niet alle (gratis) webhosting laat dit toe. Als het een website is zoals freewebs dan kan het niet. Gewone webspace kan wel uploaden, je kunt dan op je site een link plaatsen die gebruikers aan kunnen klikken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2007 Powerpoint is wat lastig op een website. Downloadbaar maken is geen probleem, je zipt het ding gewoon, en linkt er naartoe. Powerpoint zichtbaar maken is een ander verhaal. Er is dacht ik wel een java toestand, die het enigszins kan vertonen, maar niet geweldig werkt. Als je regelmatig op het web wilt presenteren, zou ik me toch eens wat meer verdiepen in flash. Dat is toch eigenlijk wel de standaard voor online presentaties. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen