anoniem Geplaatst: 24 juli 2007 Delen Geplaatst: 24 juli 2007 Ik heb een vaste pc waar ik internet heb via een usb-adsl-modem, nu heb ik een laptop gekocht en een router van d-link om draadloos te surfen, maar hoe maak ik een verbindings brug tussen mijn d-link router en mijn vaste pc ik moet ook wel nog kunnen surfen op de vaste pc dus internet komt binnen via usb naar vaste pc, zou moeten via netwerkaart, utp kabel naar de router gaan om zo draadloos te kunnen surfen op de laptop... kunnen jullie mij helpen? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2007 Ik neem aan dat het modem niet alléén een USB aansluiting heeft? Je sluit het dan als volgt aan: modem -- router -- laptop (wireless) en vaste PC (via draad, en dus netwerkkaart). Alles met UTP kabel, behalve natuurlijk de wireless verbinding naar je laptop :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2007 Nee... de router is van versatel... zo een simpel bakske... waar een telefoonaansluiting toekomt en een usb aansluiting vertrekt... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen