anoniem Geplaatst: 18 juli 2007 Delen Geplaatst: 18 juli 2007 bijv. op deze site: http://argusoog.punt.nl/?id=377194&r=1 krijg ik voor het grootste gedeelte de plaatjes niet te zien, terwijl het wel jpg-tje zijn. hebben jullie er ook last van? en zoniet, wat moet ik doen om het wel te kunnen zien? bvd. doper Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2007 ik zie daar ook helemaal geen plaatjes <in het middden dan> Ja wat kan je doen om dit op te lossen, heb geen idee. Ik heb hier ook wel eens las van ja.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2007 hopenlijk kan iemand vertellen waarom? en hoe op te lossen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2007 er zal ongetwijfeld een foutje in de broncode zitten: één hoofdletter die niet in het bestandssyteem voorkomt, en je ziet niets meer. op de pc van de websitemaker werkt het nog wel, maar zodra de server-software eraan te pas komt gaat het mis. klassiek geval. wil je het perse zien: neem dan contact op met de webmaster. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2007 De link naar de plaatjes klopt zo te zien niet. Als je die los invoert, krijg je geen plaatje te zien, maar een redirect naar een andere site. Konden ook wel eens links naar een ander account op dezelfde server zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2007 Dus? dat houd in?.................... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2007 Dat de links aangepast moeten worden door de beheerder van de site wellicht? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2007 bedankt voor de info! ligt dus niet aan mij gelukkig! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen