Ga naar inhoud

herstart pc bij gebruik internet

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik begin inmiddels een beetje wanhopig te worden. Sinds een tijdje herstart mijn computer als ik een berichtje tik in MS Outlook en als ik bepaalde sites (Speurders, Planet) opvraag. Ik heb geen nieuwe programma's geinstalleerd. Ik werk met Windows XP. Verder heb ik Avast, Kerio, Ad-Aware en Spybot. Die heb ik allemaal gedraaid alsook een externe virusscan. All die programma's heb ik al uitgeschakeld om te kijken of het daar aan lag. Ik heb ook het vinkje "de computer automatisch opnieuw starten" (onder systeem) uitgeschakeld gehad. Alles zonder resultaat. Ik weet het nu echt niet meer. Kan iemand mij op weg helpen? Bij voorbaat dank! Groet, Rob.
Link naar reactie
dat tikprobleem kan met xp zelf te maken hebben.heb je geen ver genoeg terugliggend herstelpunt, dan zou je de pc kunnen booten met de xp-cd en kiezen voor de r-optie. wat het bereiken van sommige sites betreft: maak eens een hijackthis-log. hoe dat moet lees je hier: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=115358
Link naar reactie
Hoi, Ik ben er uit. Het waren twee verschillende problemen. Voor wat betreft het bezoeken van sites als bijvoorbeeld Planet: dit ligt aan flash. Ik heb verschillende versies uitgeprobeerd maar zonder succes. Als ik een oude versie installeer dan kan ik geen pagina's met flash lezen, als ik een nieuwere versie gebruik dan herstart mijn computer. Ik weet niet wat ik daaraan moet doen. MS Outlook dan. Dat ligt aan Word. Als ik die als editor gebruik dan gaat het mis. Doe ik dat niet dan heb ik geen problemen met herstarten. Maar goed. Dat is een vraag die ik beter onder een ander deel van het forum kan stellen. In ieder geval bedankt voor het meedenken. gr, Rob.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...