anoniem Geplaatst: 14 augustus 2007 Delen Geplaatst: 14 augustus 2007 Hallo, ik heb een probleem Ik kan niet meer inloggen op msn want hij zegt dat de server niet beshikbaar terwijl het systeem wel stabiel is en draait. Daarbij komt ook nog dat op sites zoals postbank en abn amro ik ook niet kan inloggen.. Dit is nu al sinds april zo. Nu heb ik contact gehad met microsoft en die heeft me geadviseerd om contact op te nemen met de computerwinkel :roll: Ik moet hier toch een verklaring voor zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2007 Klopt je 'system32'-tijd ? (tijd rechtsonder) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik kan niet inloggen omdat ik geen verbinding heb met .Net messenger service... Hoe kan ik dat verhelpen? Ik heb al bij messenger op ''help'' gezocht maar het antwoord stond daar niet tussen.. Gr Dominique Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2007 Heeft niemand een antwoord? :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 [quote:82a2554ca7="Dominique"]Heeft niemand een antwoord? :([/quote:82a2554ca7] Welke beveiliging heb je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Kasperski Anti Virus Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen