anoniem Geplaatst: 2 juli 2007 Delen Geplaatst: 2 juli 2007 Zaterdag heb ik een nieuwe PC aangeschaft. Hij draait onder Windows Vista. Ik gebruik Firefox als internet browser maar voor sommige websites wil ik Internet Explorer gebruiken. Ik krijg nu alleen de melding dat Internet Explorer niet meer werkt. Vervolgens gaat het programma zelf naar een oplossing zoeken, de oplossing wordt niet gevonden en ik krijg dan de volgende melding [img:ed4b45ddc3]http://foto.mijnmomenten.nl/8254/14698/me_258699.jpg[/img:ed4b45ddc3] Op welke manier kan ik er voor zorgen dat Internet Explorer weer werkt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2007 Is er niemand die een tip heeft? Ik zie ook nergens een nieuwe versie van IE 7 onder Vista te dowloaden. Ik heb al geprobeerd IE te starten zonder invoegtoepassingen. Ook dat helpt niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2007 en je hebt dit probleem ook nog steeds na het volledig en echt afsluiten van de pc, stroom een tijdje eraf, stroom er weer op en opnieuw starten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2007 Je hebt dus een legale versie van Vista? Zo ja dan kun je even naar de Microsoft website gaan en IE 7 downloaden. Andere IE eraf halen, opnieuw instaleren en het probleem is verholpen? Succes! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2007 Kijk eens in de instellingen van Firefox. Staat daar misschien ook iets in met: als standaard brouwser gebruiken. Die funtie zou er voor kunnen zorgen dat IE onderdrukt wordt. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2007 ik heb precies hetzelfde probleem. Nee, Firefox is niet de standaard-browser dus die kan nog niets hebben weggedrukt. Virusscanner heeft niets gevonden behalve een user.dll die verplaatst was tgv een windows-update denk ik. Kan IE zijn gehijacked? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2007 Zit hier wat nuttigs bij: http://www.vistainfo.nl/option,com_joomlaboard/Itemid,26/func,view/id,1299/catid,4/ wimb Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2007 Hier alstjeblieft de oplossing, mijn poes en hij ging per ongeluk naar deze map en toen heeft hij het opgelost: ga naar deze map: C:\Windows\winsxs\x86_microsoft-windows-ie-internetexplorer_31bf3856ad364e35_6.0.6000.16386_none_2d2b3e0d1d136ff5 daar zie je een bestandje: ieUnatt.exe, open die dan zie je heel snel een dos promptje voorbij komen, daarna open je de exe file eronder en hij doet het weer. alle dank aan mijn poes, de poes zijn boes a.k.a. hete Sonja :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2007 als ik via internet opties alle standaard instellingen terug zet, dan kan ik 1x op internet via internet explorer. Wanneer ik hem afsluit en weer wil openen doet hij het niet. Dus moet ik het weer opnieuw doen. Ik kan internet explorer ook niet verwijderen in vista, omdat het meegeinstalleerd is en dus niet onder de software lijst valt. Heeft iemand een oplossing? Wat gebeurt er als ik de tip van de poes gebruik? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen