Ga naar inhoud

internet explorer werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Zaterdag heb ik een nieuwe PC aangeschaft. Hij draait onder Windows Vista. Ik gebruik Firefox als internet browser maar voor sommige websites wil ik Internet Explorer gebruiken. Ik krijg nu alleen de melding dat Internet Explorer niet meer werkt. Vervolgens gaat het programma zelf naar een oplossing zoeken, de oplossing wordt niet gevonden en ik krijg dan de volgende melding [img:ed4b45ddc3]http://foto.mijnmomenten.nl/8254/14698/me_258699.jpg[/img:ed4b45ddc3] Op welke manier kan ik er voor zorgen dat Internet Explorer weer werkt?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hier alstjeblieft de oplossing, mijn poes en hij ging per ongeluk naar deze map en toen heeft hij het opgelost: ga naar deze map: C:\Windows\winsxs\x86_microsoft-windows-ie-internetexplorer_31bf3856ad364e35_6.0.6000.16386_none_2d2b3e0d1d136ff5 daar zie je een bestandje: ieUnatt.exe, open die dan zie je heel snel een dos promptje voorbij komen, daarna open je de exe file eronder en hij doet het weer. alle dank aan mijn poes, de poes zijn boes a.k.a. hete Sonja :oops:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
als ik via internet opties alle standaard instellingen terug zet, dan kan ik 1x op internet via internet explorer. Wanneer ik hem afsluit en weer wil openen doet hij het niet. Dus moet ik het weer opnieuw doen. Ik kan internet explorer ook niet verwijderen in vista, omdat het meegeinstalleerd is en dus niet onder de software lijst valt. Heeft iemand een oplossing? Wat gebeurt er als ik de tip van de poes gebruik?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...