Ga naar inhoud

Uitzending gemist gemist!

Aanbevolen berichten

Bedankt voor jullie reakties. Lucia1, Welke software bedoel je, IE7 of Windows Media player (v11)? Boei, Via "extra" en "options" in Windows Media Player zie ik dat "Codecs automatisch downloaden" is aangevinkt. Dus ik ga er maar van uit, dat alle codecs zijn geladen. Of is er nog een andere manier en welke codecs moet ik dan hebben? Overigens heb ik, een half jaar geleden ongeveer, wel beeld gehad???!!! Gr.
Link naar reactie
Hoi Lucia1, Heb Windows Media Player (WMP) opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft. Wanneer ik de URL invul bij WMP komt de boodschap "Kan het bestand niet afspelen. Kan een of meer vereiste codecs voor het afspelen van het bestand niet vinden." Maar er wordt niet aangegeven welke codecs! Scan uitgevoerd. Geen verandering in resultaat. Boei, Ik heb de codecs K-Lite gedownload en uitgevoerd. Wat ik dan zie is een nieuwe Media Player Classsic (MPC)?! Hoe moet ik de nieuwe codecs inbrengen in WMP? Of is het de bedoeling dat ik deze MPC ga gebruiken. Als ik daar de code van de uitzending inbreng komt de boodschap "Failed to render the file". Ook heb ik de laatste codecs van Microsoft WMP er opgezet, dus ook voor Windows Media Video v8. Maar ook dat biedt geen soelaas. Dus al met al ben ik nog niet veel verder. Holyshit, Aardig van je voor het alternatief. maar ik zou eerst wel eens willen weten waarom het op de normale manier, zoals het zou moeten gaan, niet gaat! Gr.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gerben, Renax, G-spot er op los gelaten. Krijg de volgende tekst te zien in "Proposed Codec Solutions and tests:" "Rendering failed. Following is the error reported by DirectShow: 0x80040265: [unknown]". Verder geeft ie aan dat er 297 codecs zijn geinstalleerd (onder "video/status") Komt dit bekend voor? Gr.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gertcor en anderen, Bedankt voor jullie reakties. Of het nu door die reakties komt of (meer) waarschijnlijk door een of andere update (IE7/ATI oid) weet ik niet, maar plotseling, na weer eens een keer proberen, lukte het ineens wel????!!!!! Ik ben wel even met vakantie geweest, mischien dat dit de PC ook goed gedaan heeft. Jammer dat niet de echte oorzaak gevonden is. Nu kan het "toevallig", weer eens gebeuren. Maar okay, de zaak werkt weer. Iedereen bedankt voor de reakties. Groeten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...