anoniem Geplaatst: 29 juni 2007 Delen Geplaatst: 29 juni 2007 Wanneer ik "uitzending gemist" wil zien, geeft mijn media player (v. 11) geen beeld, maar wel geluid. Ik gebruik IE7. De onderwerpen bij "Help" heb ik zoveel mogelijk uitgevoerd, maar helaas geen beeld!! Weet iemand hoe dit probleem op te lossen? JdH Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2007 Verwijder deze eens bij de Software en instaleer eens opnieuw via de Software update's Lucia Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2007 Heb je al geprobeerd om codecs te installeren? Of wellicht dat een andere player wel beeld geeft? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2007 Bedankt voor jullie reakties. Lucia1, Welke software bedoel je, IE7 of Windows Media player (v11)? Boei, Via "extra" en "options" in Windows Media Player zie ik dat "Codecs automatisch downloaden" is aangevinkt. Dus ik ga er maar van uit, dat alle codecs zijn geladen. Of is er nog een andere manier en welke codecs moet ik dan hebben? Overigens heb ik, een half jaar geleden ongeveer, wel beeld gehad???!!! Gr. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2007 Windows Media player (v11) bedoel ik. Het is het proberen waard. Ook kun je via Start-Uitvoeren typen sfc /scannow je bestanden laten repareren. (wel de instalatie CD in de cdspeler) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2007 [url=http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm]Deze[/url] bijvoorbeeld Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2007 Je kunt programma's als WorldTV gebruiken om de uitzending te 'downloaden' en daarna met je favoriete speler te bekijken..... Google ff naar WorldTv en download het. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2007 Hoi Lucia1, Heb Windows Media Player (WMP) opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft. Wanneer ik de URL invul bij WMP komt de boodschap "Kan het bestand niet afspelen. Kan een of meer vereiste codecs voor het afspelen van het bestand niet vinden." Maar er wordt niet aangegeven welke codecs! Scan uitgevoerd. Geen verandering in resultaat. Boei, Ik heb de codecs K-Lite gedownload en uitgevoerd. Wat ik dan zie is een nieuwe Media Player Classsic (MPC)?! Hoe moet ik de nieuwe codecs inbrengen in WMP? Of is het de bedoeling dat ik deze MPC ga gebruiken. Als ik daar de code van de uitzending inbreng komt de boodschap "Failed to render the file". Ook heb ik de laatste codecs van Microsoft WMP er opgezet, dus ook voor Windows Media Video v8. Maar ook dat biedt geen soelaas. Dus al met al ben ik nog niet veel verder. Holyshit, Aardig van je voor het alternatief. maar ik zou eerst wel eens willen weten waarom het op de normale manier, zoals het zou moeten gaan, niet gaat! Gr. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2007 Hoi, Is er niemand meer die mij kan (wil) helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2007 Als codecs eenmaal zijn geinstalleerd, kun je ze in elke mediaplayer gebruiken, dus zowel in mp classic, als windows mp. Om welke codec het gaat, kun je zien met g-spot. Dit programma wordt samen met het k-lite codec pack geïnstalleerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2007 [quote:6f050fdbaa="gerben"]Om welke codec het gaat, kun je zien met g-spot. [/quote:6f050fdbaa] Dit zag ik door gewoon mijn muis op het bestandje in de playlist te houden.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2007 Gerben, Renax, G-spot er op los gelaten. Krijg de volgende tekst te zien in "Proposed Codec Solutions and tests:" "Rendering failed. Following is the error reported by DirectShow: 0x80040265: [unknown]". Verder geeft ie aan dat er 297 codecs zijn geinstalleerd (onder "video/status") Komt dit bekend voor? Gr. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2007 Blijkbaar is dit probleem te lastig om opgelost te worden!! In iedergeval weinig reaktie. Gr. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2007 Uitzending gemist gebruikt een eigen mediaspeler, zie o.a. de helpfunctie http://portal.omroep.nl/?nav=wxjthFsHEnCwNxGdMFyC Je moet in uitzending gemist http://www.uitzendinggemist.nl/ ook bij instellingen het een en ander ingeven en dat opslaan, er zal dan wel een cookie gemaakt worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2007 Gertcor en anderen, Bedankt voor jullie reakties. Of het nu door die reakties komt of (meer) waarschijnlijk door een of andere update (IE7/ATI oid) weet ik niet, maar plotseling, na weer eens een keer proberen, lukte het ineens wel????!!!!! Ik ben wel even met vakantie geweest, mischien dat dit de PC ook goed gedaan heeft. Jammer dat niet de echte oorzaak gevonden is. Nu kan het "toevallig", weer eens gebeuren. Maar okay, de zaak werkt weer. Iedereen bedankt voor de reakties. Groeten Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen