anoniem Geplaatst: 26 juni 2007 Delen Geplaatst: 26 juni 2007 Beste lezer, Ik zoek een programma waarmee ik automatisch pagina's kan openen en weer sluiten. Wie heeft hier meer verstald van? alvast bedankt Keas. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2007 Je bedoelt een popup die na een x-aantal seconden automatisch weer sluit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2007 Mijn antwoord dat ik gaf in het ge-crossposte (en inmiddels gesloten) topic: [quote:edf26af374]De gemiddelde spyware-infectie heeft deze functie standaard ingebakken, maar dat zal je wel niet bedoelen. Kun je iets meer informatie geven over de achtergrond van je vraag/probleem, dan kunnen we misschien een meer gerichte oplossing aandragen.[/quote:edf26af374] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2007 als je inkomsten wilt genereren op je google-ads: niet doen, dat merken ze, en dan ben je je tot nu toe opgebouwde krediet kwijt... Als dat niet je bedoeling is: no offence! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen