Ga naar inhoud

kan (soms) geen foto's plaatsen op internet.

Aanbevolen berichten

goeiedag! ik krijg wanneer ik bijvoorbeeld een foto bij een advertentie op marktplaats wil plaatsen, de melding: unable to load btrez.dll-DUTCH dit komt te staan in een window met de naam btneighborhood. vervolgens loopt dus de boel vast en is alles weg wat ik heb ingevoerd. hetzelfde gebeurt ook op weblog ed. dus wanneer ik op [b:3f0ac77c77]bladeren[/b:3f0ac77c77] oid klik om in mijn afbeeldingen te zoeken en een afbeelding toe te voegen loopt de boel vast en krijg ik bovenstaande melding. heeft er iemand enig idee wat het probleem kan zijn? mvg dennis. compaq presario V6314 Vista home premium
Link naar reactie
hai, ik kan dat dus niet, die opties kan ik niet aanklikken, ik zie ze wel maar alleen de bovenste 2, stuurprogrammagegevens en stuurprogramma bijwerken kan ik aanklikken, bv. uitschakkelen of installatie ongedaan maken kan ik dus niet aanklikken.. als ik nou in system32/drivers weghaal is dat dan mogelijk en / of voldoende?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...