anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Delen Geplaatst: 24 juni 2007 goeiedag! ik krijg wanneer ik bijvoorbeeld een foto bij een advertentie op marktplaats wil plaatsen, de melding: unable to load btrez.dll-DUTCH dit komt te staan in een window met de naam btneighborhood. vervolgens loopt dus de boel vast en is alles weg wat ik heb ingevoerd. hetzelfde gebeurt ook op weblog ed. dus wanneer ik op [b:3f0ac77c77]bladeren[/b:3f0ac77c77] oid klik om in mijn afbeeldingen te zoeken en een afbeelding toe te voegen loopt de boel vast en krijg ik bovenstaande melding. heeft er iemand enig idee wat het probleem kan zijn? mvg dennis. compaq presario V6314 Vista home premium Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 Heeft volgens google met bluetooth te maken. Eventuele drivers/software daarvoor verwijderen en opnieuw installeren. Gebruik je geen bluetooth apparaten, dan gewoon helemaal uitzetten, waarschijnlijk makkelijkste in bios. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 oke. enig idee hoe ik drivers moet verwijderen? ik gebruik bluetooth wel namelijk, het opnieuw erop zetten is geen probleem, heb alleen nooit een driver verwijderd. mvg dennis Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 Driver uninstallen kun je doen in apparatenbeheer, bij het desbetreffende onderdeel. Je kunt ook eens zoeken naar een update voor die driver, en die eroverheen zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 hai, ik kan dat dus niet, die opties kan ik niet aanklikken, ik zie ze wel maar alleen de bovenste 2, stuurprogrammagegevens en stuurprogramma bijwerken kan ik aanklikken, bv. uitschakkelen of installatie ongedaan maken kan ik dus niet aanklikken.. als ik nou in system32/drivers weghaal is dat dan mogelijk en / of voldoende? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 Moet je wel weten welke files het zijn natuurlijk. Maar al eens gezocht naar een nieuwe versie van de driver? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 ben nu (hopelijk de goeie) driver aan het downloaden van compaq.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 ik moet eerst de originele drivers verwijderen en dat kan ik dus niet.. anders kan ik de nieuwe niet installeren. maar ik kan verwijderen dus niet aanklikken.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 Heb je wel losse drivers? Dus een paar bestandjes een een .inf file. Want dan zou je gewoon in apparatenbeheer moeten kunnen updaten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 nee geen idee waar ik iets kan evranderen aan de drivers, ik kan geen mogelijkheid ontdekken.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 En als je rechtsklikt op het apparaat in apparatenbeheer (plaatje links)? Of bij de driver zelf (rechts). [url=http://img50.imageshack.us/img50/1156/clipboard01ml9.png][img:452dd8a40e]http://img50.imageshack.us/img50/1156/clipboard01ml9.th.png[/img:452dd8a40e][/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 nee ik heb alles geprobeerd, de bestandslocatie ingevuld bij zoeken naar bestandsstuurprogramma ed. maar hij geeft aan dat er geen nieuwere drivers aanwezig zijn dus schrijft m er niet overheen.. en ik kan m echt niet zelf erwijderen.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 ik begrijp wat je bedoelt met je foto-bijlage, ik kom daar wel, iets andere look uiteraard ivm vista, maar ik kan de juiste opties dus niet aanklikken, zou het met bevoegdheid te maken hebben, moet ik op een of andere manier anders inloggen om dit te kunnen doen oid? mvg dennis Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 Aha, vista. Log eens als administrator in dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 nou dat is het nou juist, ik heb maar 1 profiel, en dat is zeg maar het administrator profiel.. in accounts staat ie ook zo vermeld.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen