anoniem Geplaatst: 15 juni 2007 Delen Geplaatst: 15 juni 2007 hallo, ik heb een nieuwe pc gekocht bij azerty.nl, Hierop heb ik zelf windows xp home service pack 2 op geinstalleerd. Na de installatie probeerde ik op internet te komen, alleen dit lukt niet. Ik gebruik een speedtouch 510i isdn modem in combinatie met een sweex 5 port switch, ik heb de utp kabels goed aangesloten maar als ik de kabel in mijn nieuwe pc stop komt er totaal geen reactie van windows, ook als ik naar netwerkverbindingen ga en een nieuw netwerk instel doet internet het nog steeds niet, Ligt dit aan mijn versie van windows? of moet ik mischien nog een programma installeren waardoor ik wel kan internetten? Alvast bedankt, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2007 configuratiescherm - systeem - hardware - apparaatbeheer - klik op het plusje voor netwerkadapters: staat er een geel plaatje-met-uitroepteken? dan is (het stuurprogramma voor) de netwerkkaart niet goed geinstalleerd, en zolang dat niet verbetert krijg je dus geen verbinding. wat gebeurt er als je de speedtouch meteen aan de pc koppelt? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen