anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 Hallo Ik zit thuis met 4, en internet dat ze vreten niet normaal 25 Gig per maand erdoor :( Heb een netwerk met 5 pc's plus een server die draait op windows xp pro Ben op zoek naar een programmatje om op de server te zetten en het internet verkeer up/down per pc te kunnen bekijken voor een maand of zo, (niet het netwerk verkeer) Heb hier wat zitten zoeken op het forum maar kom alleen op dode links uit. Iemand had mij ooit gezegt dan windows server 2003 dat had ingebouw ? Iemand een idee ? grtz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 netlimiter? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 Of deze: http://www.desksoft.com/BWMeter.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2007 Bedankt voor de tip zal het eens uitproberen ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2007 Bedankt gerben Dit is wat ik zocht Heb hem op de server geinstaleert en werkt goed Nu heb ik een groot logbestandt met inkomend en uitgaand internet verkeer van alle computers door elkaar. Even een programmatje gemaakt in exel om de data een beetje uitelkaar te halen want na een paar dagen heb ik al een 1Gig groot txt bestand. Dat is heel wat data :p Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen