Ga naar inhoud

Verbinding valt steeds weg en foutmelding bij msn!

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds een paar weken een probleem met mijn internet. Ik dacht eerst dat het even zou zijn en aan de provider (@home) lag, maar het duurt nu al een tijd en ik kom er niet vanaf. Als ik op internet ga dan doet ie vaak heel traag. De pagina opent bijna niet, soms kan het minuten duren voordat de pagina volledig is weergegeven. Soms echter doet ie het ook gelijk zoals hij het hoort te doen. En dan heb ik problemen met als ik op Msn wil.. Soms meldt hij gewoon aan, maar vaak ook dan geeft hij de melding dat hij niet aan kan melden en als ik dan op probleemoplossen druk dan krijg ik overal een vinkje voor, behalve bij de key-poorten ofzo. Ik heb verder geen idee wat dit zijn dus daarom richt ik me tot jullie. De hele internetverbinding is dus constant gewoon traag en geregeld valt hij gewoon helemaal even weg. Ik heb verder niet met de instellingen gekloot ofzo dus geen idee waar het aan kan liggen. We hebben wel een router thuis waaraan 3 computers verbonden zijn waarvan 2 draadloos. Maar die hebben dus hetzelfde probleem. Mijn pc zit gewoon via een draad verbonden met de router en volgens mij moet het daar aan liggen. De router of de modem.. Want het is op de 3 pc's hetzelfde en het lijkt me stug dat er iets met alle pc's zal zijn. Wie zou mij kunnen vertellen wat hier misschien aan de hand is?? HELP ME!! Het is ontzettend Anoying! Groeten, Pheebee!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...