anoniem Geplaatst: 30 mei 2007 Delen Geplaatst: 30 mei 2007 hoe kan ik in gmail de ip adres van de afzender achterhalen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2007 Bekijk de headers van het bericht (in de engelse web-interface van gmail.com kan je op show orginal klikken en dan het veld received from bekijken). Dit is trouwens niet full proof, als je echt wil kan je natuurlijk via een proxy ofzo je mail sturen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2007 [quote:86bab7846a="tulip9"]Bekijk de headers van het bericht (in de engelse web-interface van gmail.com kan je op show orginal klikken en dan het veld received from bekijken). Dit is trouwens niet full proof, als je echt wil kan je natuurlijk via een proxy ofzo je mail sturen.[/quote:86bab7846a] gmail stuurt géén ip adres mee, deze worden wel op de google server opgeslagen. Vandaar ook dat gmail steeds meer gebruikt wordt door lieden die bv via marktplaats de kluit belazeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2007 Dat wis ik wel in de IP-header, maar door de layout veranderingen was de pijl rechts me niet opgevallen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2007 Gmail, heeft wel nog meer gebreken. Doordat alles opgeslagen wordt op de Google servers zijn die net interessant om achter alles te komen. Zo heb ik een mail adres aangemaakt, nooit mijn adres doorgegeven geen mails verstuurd (alleen naar mijn eigen omdat ik dat nodig had voor school) en na een week zat mijn mailbox vol spamberichten, tot op vandaag krijg ik nog ong. 30 berichten per dag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2007 [quote:bedc84fbdb="Kevander"]Gmail, heeft wel nog meer gebreken. Doordat alles opgeslagen wordt op de Google servers zijn die net interessant om achter alles te komen. Zo heb ik een mail adres aangemaakt, nooit mijn adres doorgegeven geen mails verstuurd (alleen naar mijn eigen omdat ik dat nodig had voor school) en na een week zat mijn mailbox vol spamberichten, tot op vandaag krijg ik nog ong. 30 berichten per dag.[/quote:bedc84fbdb] Knap, ik heb mijn gmail-adres nu zo'n 2 jaar, gebruik het voor werkelijk alles wat maar los en vast zit op internet, en ontvang hooguit 2-3 spamberichten per maand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2007 Gelukkig ook geen problemen met gmail. :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen