Ga naar inhoud

ip adres in gmail achterhalen

Aanbevolen berichten

[quote:86bab7846a="tulip9"]Bekijk de headers van het bericht (in de engelse web-interface van gmail.com kan je op show orginal klikken en dan het veld received from bekijken). Dit is trouwens niet full proof, als je echt wil kan je natuurlijk via een proxy ofzo je mail sturen.[/quote:86bab7846a] gmail stuurt géén ip adres mee, deze worden wel op de google server opgeslagen. Vandaar ook dat gmail steeds meer gebruikt wordt door lieden die bv via marktplaats de kluit belazeren.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gmail, heeft wel nog meer gebreken. Doordat alles opgeslagen wordt op de Google servers zijn die net interessant om achter alles te komen. Zo heb ik een mail adres aangemaakt, nooit mijn adres doorgegeven geen mails verstuurd (alleen naar mijn eigen omdat ik dat nodig had voor school) en na een week zat mijn mailbox vol spamberichten, tot op vandaag krijg ik nog ong. 30 berichten per dag.
Link naar reactie
[quote:bedc84fbdb="Kevander"]Gmail, heeft wel nog meer gebreken. Doordat alles opgeslagen wordt op de Google servers zijn die net interessant om achter alles te komen. Zo heb ik een mail adres aangemaakt, nooit mijn adres doorgegeven geen mails verstuurd (alleen naar mijn eigen omdat ik dat nodig had voor school) en na een week zat mijn mailbox vol spamberichten, tot op vandaag krijg ik nog ong. 30 berichten per dag.[/quote:bedc84fbdb] Knap, ik heb mijn gmail-adres nu zo'n 2 jaar, gebruik het voor werkelijk alles wat maar los en vast zit op internet, en ontvang hooguit 2-3 spamberichten per maand.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...