Ga naar inhoud

Geen verbinding kabelinternet(chello,ups) met windows 98

Aanbevolen berichten

Goedendag, Ik ben bij iemand bezig die nu een nieuw modem voor kabelinternet heeft. Maar ze krijgen geen internet verbinding. De verbinding is verder goed want ik heb er mijn laptop op aangesloten en toen deed internet het wel. Het desbetreffende systeem draait op windows 98. Ik heb dit systeem meegenomen en thuis een nieuw netwerkkaart geinstalleerd, toen ik dit systeem bij mij thuis probeerde kreeg ik gewoon internet via mijn breedband adsl verbinding, maar toen ik het systeem weer naar de mensen terug bracht en het aansloot was er nog steeds geen verbinding. internet opties-verbindingen-lan instellingen staan ook goed. En nogmaals mijn laptop deed het wel. Iemand suggesties???
Link naar reactie
bij een chello aansluiting is het zg mac adres van de netwerkkaart van belang. waarschijnlijk is nu bij chello het mac adres van de netwerkkaart van jouw laptop bekend. als je kennisen met hun computer inloggen op [url]http://provisioning.upc.nl[/url] kunnen zij hun mac adres bekend maken en zou het moeten werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...