Ga naar inhoud

torrent probleem

Aanbevolen berichten

iedere keer als ik een torrent bestand start valt mijn draadloze internet verbinding weg :S dan moet ik mijn computer weer opnieuw opstarten om het problemen eventjes te verhelpen.. Weet iemand hoe dit mogelijk is? Ik heb gelezen dat de router zwaar belast wordt en dat daarom de verbinding weg valt..:S Ik ben in het bezit van een Packard Bell Easynote laptop met Win Vista HP Sitecom WL-173 turbo router
Link naar reactie
Je hoort het veel, dat draadloze verbindingen wegvallen. Probeer eens in het torrent programma het totale aantal verbindingen te beperken tot zeg: 50 (mogelijk niet aan te raden voor de beste prestaties, maar dat terzijde) dan zie je gauw genoeg of het daar aan ligt. Het schijnt inderdaad zo te zijn dat de meeste huis-tuin-en keuken routers voorzien zijn van marginale processors, die maar een relatief klein aantal verbindingen kunnen managen. Ook de wat betere (vaak veel duurder) zijn bij 250 ook al aan hun max. als ik het wel heb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...