anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Delen Geplaatst: 28 mei 2007 iedere keer als ik een torrent bestand start valt mijn draadloze internet verbinding weg :S dan moet ik mijn computer weer opnieuw opstarten om het problemen eventjes te verhelpen.. Weet iemand hoe dit mogelijk is? Ik heb gelezen dat de router zwaar belast wordt en dat daarom de verbinding weg valt..:S Ik ben in het bezit van een Packard Bell Easynote laptop met Win Vista HP Sitecom WL-173 turbo router Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2007 Je hoort het veel, dat draadloze verbindingen wegvallen. Probeer eens in het torrent programma het totale aantal verbindingen te beperken tot zeg: 50 (mogelijk niet aan te raden voor de beste prestaties, maar dat terzijde) dan zie je gauw genoeg of het daar aan ligt. Het schijnt inderdaad zo te zijn dat de meeste huis-tuin-en keuken routers voorzien zijn van marginale processors, die maar een relatief klein aantal verbindingen kunnen managen. Ook de wat betere (vaak veel duurder) zijn bij 250 ook al aan hun max. als ik het wel heb Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2007 vind het wel een beetje raar hoor dat mijn draadloze verbinding helemaal wegvalt als ik torrents download, want als ik gewoon op internet surf dan is er helemaal niets aan de hand. Is er geen instelling die ik kan invoeren in vista dat mijn draadloze connectie behouden blijft? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen