anoniem Geplaatst: 14 mei 2007 Delen Geplaatst: 14 mei 2007 Wie kan mij helpen? Mijn laptop heeft een draadloze internetverbinding die thuis (op kabelinternet) perfect werkt! Mijn kinderen hebben ADSL. Maar zowel bij mijn zoon in Nederland als bij mijn dochter in Zweden, wordt de (beveiligde) aansluiting zelfs niet gezien! Wel de aansluitingen van buurtgenoten! Waar moet ik het probleem in zoeken? De zoon heeft een aansluiting en modem via KPN-Hetnet, en de dochter via een Zweedse provider met een LInksys draadloze router. Naar mijn mening ligt het niet aan mijn laptop, omdat deze wel de beveiligde en onbeveiligde aansluitingen uit de buurt herkent, maar juist niet de zo nodige aansluitingen van zoon en dochterlief! wie kan mij hierin raden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2007 Ik had laatst hetzelfde probleem, bleek opgelost toen de optie "Hide SSID" in de router werd uitgezet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2007 Dank je PS, voor je snelle antwoord! Ik zal de kinderen vragen of ze dit in hun router willen veranderen! dan kan ik tenminste internetten wanneer ik wat langer bij hen ben! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen