Ga naar inhoud

Inloggen op websites lukt niet meer

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben hier nieuw en mijn naam is Peter. Ik heb meer verstand van auto's dan van computers en daarom stel ik hier graag een vraag :D Op sommige websites kan ik sinds gisteren niet meer inloggen (www.audiforum.nl en www.audi.de) en op andere websites krijg ik geen content meer te zien (d.w.z. bij kentekens checken via www.rdw.nl; als ik een kenteken invoer, dan gebeurt er verder niks en krijg ik steeds weer hetzelfde scherm met lege invoerbalk). Hoe los ik dit op? In een ander topic (ook over inlogproblemen) las ik als een antwoord op de daar gestelde vraag "Heb je je internet instellingen al bekeken van je browser?". Ik vrees dat ik aan een dergelijk antwoord weinig heb (om mijn (gebrek aan) computerkennis nog maar eens te accentueren...) :oops: . Wie heeft concrete(re) tips, iets als "click op Extra, en dan op internetopties, en dan op [...] en dan op [...]"? is het iets met invoegtoepassingen ofzo? Mijn vader heeft onlangs weer wat updates gedaan van de Microsoft of McAfee beveiliging, ik denk dat het daardoor komt :-? NB: bij andere websites heb ik weer géén problemen met inloggen... :-? Mijn dank is groot! Groet, Peter
Link naar reactie
[quote:546348951c="gerben"]Je zou je cookies en cache eens kunnen wissen. Gaat simpel met bijvoorbeeld crap cleaner of atfcleaner. De laatste werkt het simpelst, maar je kunt heel weinig instellen. http://www.ccleaner.com/ http://www.atribune.org/content/view/19/2/[/quote:546348951c] Cookies verwijder ik altijd met "Extra"--> Internetopties --> Browsegeschiedenis verwijderen --> cookies verwijderen. Via deze manier verwijder ik ook de "tijdelijke internetbestanden", is dat hetzelfde als "cache"? :oops: Waarom gebruik je daarvoor een extern programma; is mijn manier niet goed?
Link naar reactie
Ik heb de oplossing inmiddels zelf gevonden (en meteen een tip voor degene die hetzelfde overkomt): Bij "Interopties" kun je kiezen voor "privacy" en dan kun je kiezen voor "selecteer een instelling voor de internetzone". Mijn beschermingsniveau (voor cookies e.d.) had ik op "Hoog" staan. Dat heb ik nu veranderd in "Normaal tot hoog". Alle problemen zijn nu voorbij :o :D Groet, Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...