anoniem Geplaatst: 10 mei 2007 Delen Geplaatst: 10 mei 2007 Ik heb sinds kort Windows Vista en dat valt niet mee. Bij het openen van een site was Java vereist. Dat heb ik handmatig gedaan. Helaas gaf toen Firefox de geest. Ik kreeg het niet meer aan de praat. Java verwijderd maar voor Firefox hielp dat niet. Ik heb daarop een systeemherstel uitgevoerd die naar een veilige periode terugging. Dat heeft helaas niet geholpen. Toen Firefox verwijderd en opnieuw gedownload en geinstalleerd. Doet ook niets. Ik krijg de melding bij installatie: Fout bij openen voor schrijven. Wat is hier nog aan te doen? Ben ik weer aangewezen op de ramp IE? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2007 Klinkt me als een rechtenkwestie in de oren. Lijkt akelig veel op wat xp soms doet, als je geen beheerdersacoount gebruikt. Al eens als administrator ingelogd tijdens het installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2007 Nee, dat is het niet. Ik ben de enige gebruiker en heb ook de hoogste rechten.Het lijkt me meer een beschadiging of restje in het register. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2007 de enige gebruikers... ? maar dan niet als admin? Vista maakt daar wel verschil in lees ik links en rechts (heb 't zelf nog niet). Dus de opmerking van Gerben zou toch een reden kunnen zijn om eens te kijken of het verschil maakt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2007 Voor alle duidelijkheid: ik ben admin en heb alle rechten. Maar vermoedelijk kan mijn probleem niet worden opgelost. Ik ben ook bang dat ik opnieuw Vista zal moeten installeren. Je moet met het installeren en wijzigen van programma's heel goed uitkijken. Het gaat zo fout. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2007 In XP is er ook nog enig verschil tussen administrator en een beheerdersaccount. De admin kan soms toch nog net ietsje meer. Een beperkt account is in xp vrijwel onbruikbaar. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen