Ga naar inhoud

IE7 vs Firefox (artikel browser showdown)

Aanbevolen berichten

Lees net artikel genaamd browser showdown. Wat ik eigenlijk niet kan vinden is de internet snelheid. Wat mij altijd heeft weerhouden van firefox is dat het gewoon niet vooruit te branden is doordat eerst de hele pagina wordt geladen en dan pas wordt getoond. Is dat bij firefox 2 nog steeds zo? Hoe is uberhaupt het verschil in internet snelheid (ofwel hoe lang duurt het voordat een pagina is geladen)? Die opmerking over opstarttijden snapte ik niet helemaal, mijn pc is echt niet snel en mijn opstarttijd van IE 6.0 is minder dan een halve seconde...
Link naar reactie
Internet explorer draait al voordat je het programma opstart. Firefox moet in zijn geheel geladen worden. MSIE start dus (als programma) wat vlotter op. Bij mijn weten is opera het snelste, dan msie, dan firefox. Maar erg veel maakt het in mijn ervaring niet uit. Je zit toch meestal meer op de servers te wachten, dan op het renderen van de pagina in de browser.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...