anoniem Geplaatst: 19 april 2007 Delen Geplaatst: 19 april 2007 Als ik mijn website bekijk via interner is mijn gif banner niet zichtbaar. En als ik lokaal kijk is de banner wel zichtbaar. Bij andere pc gebruikers is de banner wel te zien via internet. IE6 gebruik ik. Kan iemand me helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2007 Mischien heb je de instelling animaties afspelen uit staan ga is naar internet opties>>geavanceerd en daar een vinkje zetten 'bij animaties op webpagina's afspelen' gr Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2007 Hoi Hend, Die optie had ik aangevinkt dus dat is het probleem niet. Het lijkt erop dat IE6 niet goed download. gr. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2007 Heb je misschien een ander programma (firewall ofzo) dat animaties blokkeert? Probeer anders eens om je tijdelijke internet bestanden weg te gooien en/of om het volledige pad naar de banner in de adresbalk in te voeren (dus http://www.jouwwebsite.nl/banner.gif). Ook zou je eens een andere browser kunnen installeren. Als het daar wel mee werkt weet je dat je het moet zoeken in de instellingen van IE. Als het daar ook niet mee werkt dan ligt het probleem ergens anders. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2007 Hallo supersnail, Bedankt voor je reactie. Door het pad aan te roepen deed de banner het wel. Wat blijkt nou, ik had de banner te groot in de tabel gezet. Bedankt, Roylee Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen