anoniem Geplaatst: 19 april 2007 Delen Geplaatst: 19 april 2007 Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag. Ik ben eindelijk op me zelf gaan wonen en nu komt het spannende gedeelte. Ik ben op zoek naar een internet provider. Ik heb echt geen idee wat ik moet kiezen? Ik wil wel snel internet en geen gezeik met mijn een helpdesk. En ik wil ook goedkoop kunnen bellen. Dat heb je volgens mij ook in een bundel of zo iets? help :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2007 Dan is KPN bellen en internetten niet aan te raden... ik ken 2 mensen die dat pakket hebben gehad, maar er niet bepaald over te spreken waren. Ik denk dat oa. XS4all, Hetnet, Orange goede en snelle providers zijn. En Kabel is ook snel, maar dat hangt er ook vanaf hoeveel mensen er bij jouw in de buurt aan die kabel hangen. kijk anders ook eens bij [url]http://www.internetten.nl/[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2007 Hoi, Ik gebruik nu twee jaar tiscali, eerst met T4 ( 4mb ) nu met T12 die heeft 12 MB down en 1024 MB up, en gratis bellen ( 24 uur/per dag 7 dagen in de week ) naar alle vaste nummers in nederland, ( excl. betaalde nummers 0900 enz). Naar het buitenland en mobiel bellen is goedkoper dan met b.v. KPN. Je heb ook geen starttarief, ik ben zeer tevreden met tis. kosten € 29,95 plus +/_ € 9,= voor het kpn lijntje. KPN heb ik om gezet naar belbutget. De helpdesk heb ik nog niet nodig gehad, dus kan je daar weinig over vertellen. En ja, er zijn bij sommige ook wel wat problemen met telefonie, maar als je op het forum daar gewoon omschrijft wat je probleem is, krijg je meestal net zolang hulp tot het wel werkt. Ook de helpdesk leest op dit forum mee, en ook die springen in als het probleem maar aanhoud. Maar bedenk wel dat wat je op de site leest, dit alleen de probleem gevallen zijn, en er zijn er zoveel die dit helemaal kennen. Kijk op het forum maar eens hier http://forum.tiscali.nl/viewforum.php?f=4&sid=310ff2c01baf065471ec5a9c0565a9f9 Succes met je beslissing, groetjes Hans. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2007 orange met een speedtouch 546i modem ipv de livebox Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen