anoniem Geplaatst: 18 april 2007 Delen Geplaatst: 18 april 2007 Hallo, alle websites kan ik bij mij normaal bekijken behalve de website www.zither.de daar is de tekst in het menu niet zichtbaar zodat ik deze website niet kan doorwandelen. Ik heb het bij mijn kinderen geprobeerd en daar is het wel zichtbaar. Ik werk met Windows xp home sp2 en IE7. weet iemand hoe ik dit moet oplossen? gr. Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2007 Dat menu is gemaakt met Java. Dus waarschijnlijk heb je de Java Runtime Environment niet geïnstalleerd. Ik gebruik zelf geen Windows, dus ik kan je niet precies vertellen waar je dit kan downloaden, maar hij moet te vinden zijn op http://java.sun.com/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2007 Het is inderdaad geprogrammeerd in Java, maar ik heb wel een Windows PC met de laatste Java-versie (te installeren vanaf www.java.com) en ik krijg een rood kruis te zien. Er lijkt mij iets mis te zijn met het menu zelf... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2007 Ik krijg ook een rood kruis te zien. In de Java-console is een Null-pointer te zien. Het probleem ligt dus bij de maker van de website. Dat het bij je kinderen wel lukt, komt wellicht omdat zij nog een oudere (werkende) versie in de cache hebben staan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2007 dat zou wel es kunnen kloppen, dan niet, maar toch bedankt voor de reactie's. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen