anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Delen Geplaatst: 13 april 2007 Ik heb een phpBB forum waar een beperkt aantal gebruikers berichten plaatst. Ik krijg de klacht dat niet iedereen altijd een mailtje krijgt wanneer er wat nieuws gepost wordt. In de spam folder zitten ze ook niet... Waar kan dit probleem zitten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Mogelijk spamfilters bij de providers, die het tegenhouden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 [quote:ff14780424="gerben"]Mogelijk spamfilters bij de providers, die het tegenhouden?[/quote:ff14780424]Daar dacht ik inderdaad ook aan, maar waarom dan de enige keer wel en de andere keer niet terwijl het mailtje inhoudelijk elke keer identiek is, op wat cijfers na. Daarbij komt ook nog dat het ook om een aantal hotmail adressen gaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2007 Het leek een tijdje goed te gaan, maar ik kreeg gisteravond weer 'n mailtje van een van de gebruikers dat deze weer geen mailtjes krijgt... Nog andere mogelijkheden dan dat dit fout gaat bij de spamfilter? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen