anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Delen Geplaatst: 13 april 2007 Beetje domme vraag mischien . Ik ben al een lange tijd tevrede gebruiker van AVG ,heb het op alle computers geinstaleerd hier in huis. Maar over 1 ding zijn we niet zo blij.(vooral mijn ouders niet) Het programma gaat iedere keer updaten en ook scannen,vooral het scannen is niet nodig iedere dag. weten jullie waar de knop is om dat uit te zetten. noob vraag mischien :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Had je meteen bij de installatie al uit kunnen zetten (heb ik gedaan). Ik denk dat het bij jou hier zit. Open het venster (dubbelklikken op tray icon). Selecteer scheduler. Klik op de knop scheduled tasks (onderaan). De optie "test plan in basic mode" is de dagelijkse scan (staat hier disabled). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Heb even gekeken, het stond inderdaad bij scheduler, heb de vinkjes van scanner en updater uitgezet, volgens mij is nu de automaat eraf. 8) Thanks :P Ik ga meteen even de andere computers ook instellen, mijn ouders zullen ook blij mee zijn :) Bij het instaleren van AVG had ik er niet op gelet . :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen