Ga naar inhoud

Internetkabel kapot?

Aanbevolen berichten

Ik ga er vanuit dat je de netwerkkabel bedoelt in plaats van de internetkabel. Het kan idd zijn dat de netwerkkabel niet goed/beschadigd is. Dit kun je testen met een speciale kabeltester. Wellicht dat iemand in jouw omgeving zo'n ding heeft. Het kan ook zijn dat de netwerkdrivers niet in orde zijn. Het is wellicht de moeite waard om de netwerkdrivers even te verwijderen en opnieuw te installeren.
Link naar reactie
[quote:1a84462d23="human printer"]Ik ga er vanuit dat je de netwerkkabel bedoelt in plaats van de internetkabel. Het kan idd zijn dat de netwerkkabel niet goed/beschadigd is. Dit kun je testen met een speciale kabeltester. Wellicht dat iemand in jouw omgeving zo'n ding heeft. Het kan ook zijn dat de netwerkdrivers niet in orde zijn. Het is wellicht de moeite waard om de netwerkdrivers even te verwijderen en opnieuw te installeren.[/quote:1a84462d23] Ik heb net windows er op nieuw opgegooit maar hij vond gelijk de netwerkkabel dus?en hij doet het ook niet in mijn pc ?:S
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...