anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Delen Geplaatst: 13 april 2007 hallo me zusje haar internet doet het niet meer en ik denk dat haar internetkabel kapot is kan dat? ik heb de netwerk kaart ook al verplaatst maar hij vraagt nog steeds om een netwerk kabel en in de router zit hij er ook goed in ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Ik ga er vanuit dat je de netwerkkabel bedoelt in plaats van de internetkabel. Het kan idd zijn dat de netwerkkabel niet goed/beschadigd is. Dit kun je testen met een speciale kabeltester. Wellicht dat iemand in jouw omgeving zo'n ding heeft. Het kan ook zijn dat de netwerkdrivers niet in orde zijn. Het is wellicht de moeite waard om de netwerkdrivers even te verwijderen en opnieuw te installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Het is overigens een beetje een standaard melding van windows, als ie geen verbinding krijgt. Meestal mankeert er dus niks aan de kabel. Maar wel iets aan instellingen of drivers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Hm, ik had zelf anders de indruk dat die melding van Windows XP/Vista over het netwerk wel klopt. Maar wat nog niet duidelijk is, of bij de TS dit ook te zien is aan de ledjes van de router en de netwerkkaart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2007 [quote:1a84462d23="human printer"]Ik ga er vanuit dat je de netwerkkabel bedoelt in plaats van de internetkabel. Het kan idd zijn dat de netwerkkabel niet goed/beschadigd is. Dit kun je testen met een speciale kabeltester. Wellicht dat iemand in jouw omgeving zo'n ding heeft. Het kan ook zijn dat de netwerkdrivers niet in orde zijn. Het is wellicht de moeite waard om de netwerkdrivers even te verwijderen en opnieuw te installeren.[/quote:1a84462d23] Ik heb net windows er op nieuw opgegooit maar hij vond gelijk de netwerkkabel dus?en hij doet het ook niet in mijn pc ?:S Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2007 Heb je wel gedaan zoals voorgangers beschreven hebben...netwerkkabel (laten) controleren en/of de instellingen in windows wel juist zijn? Windows opnieuw installeren is wel meteen erg drastisch vind je niet, dus? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen