anoniem Geplaatst: 12 april 2007 Delen Geplaatst: 12 april 2007 Ik gebruik Internet Explorer 7 en wilde mijn favorieten exporteren naar del.icio.us. In de Computer!Totaal van mei 2007 staat in hoe dit moet. Dezelfde info staat op de website. Er staat echter "ga naar het menu Bestand van IE en selecteer de optie importeren en exporteren". Nu kan ik in IE7 niet vinden waar dat menu Bestand te vinden is. Waar kan ik dat vinden? bedankt. herbt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Je kunt het volgende doen: Start IE op en druk op de linker ALT toets. De bekende menubalk komt dan te voorschijn. Als dat niet werkt kun je altijd nog met de rechtermuisknop op de knoppenbalk (met de home-knop en de print-knop etc; dus naast de tabbladen) klikken en de menu balk op die manier aanzetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Fantastisch ! Dat was precies waar ik naar zocht. Bedankt voor je hulp Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen