anoniem Geplaatst: 10 april 2007 Delen Geplaatst: 10 april 2007 Hallo allemaal, een familielid van mij heeft een laptop met draadloos internet, en dat werkte altijd zeer goed, maar op een moment vond ze wel verbinding maar stond er toch kan de pagina niet weergeven, het lag niet aan de pagina want die is google. Ook met de kabel gaat het niet. Heeft iemand van jullie een idee hoe dit komt en hoe je het kunt oplossen? Een snelle reactie zou gewardeerd worden omdat ik hier niet lang blijf. Groeten, de_autojohn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 ik zou eerst eens kijken of je wel een ipadres hebt. Je pc kan het netwerk misschien wel zien, maar geen verbinding maken met internet, om welke reden dan ook. ga naar start-uitvoeren-cmd-enter en tik dan in ipconfig geef dan een enter. als je een ip adres ziet heb je in ieder geval verbinding. als hier niets staat heb je dus geen inetrnetverbinding. Als je wel een ip adres hebt, misschien even wireless afsluitenen opnieuw verbinding amken. Succes! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen