Ga naar inhoud

Geen plaatjes

Aanbevolen berichten

Ik weet dat dit een oud probleem is maar ik kan tot nu toe geen oplossing vinden. Misschien lukt het op dit forum. Ik heb twee computers, een met Windows XP en een nieuwe (sinds nov 2006) met XP media edition. Beide zijn met het internet verbonden via dezelfde router (Speedtouch). Op de oude worden door explorer 7 sommige afbeeldingen niet meer weergegeven maar een wit vierkant met het bekende rode kruisje linksboven. Rechts klikken en klikken op "afbeelding weergeven" levert niks op. Rechts klikken en "eigenschappen" selecteren geeft "onbekend bestandstype". Op mijn andere PC (ook met explorer 7) worden dezelfde plaatjes wél weergegeven (hier wordt onder eigenschappen als type JPEG aangegeven). Bij de opties staan voor beide PC's de zelfde waarden ingevuld. Het probleem doet zich ook niet bij alle plaatjes voor. Het betreft een normale site (Wehkamp.nl). Op internet zoeken levert niks op. De firewall uitzetten evenmin. Wie heeft een verklaring of, nog liever, oplossing?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:12e3d1c6d9="rsweres"]Even een domme vraag misschien, maar heb je ook op die oude machine ook de laatste Java en of Flash geïnstalleerd, want als dat niet zo is verschijnen er ook die witten vlakken met rood kruisje erin. (Ook Wehkamp maakt gebruik van Flash e.d.)[/quote:12e3d1c6d9] Ik heb op beide PC's de laatste versies geïnstalleerd. Het blijft een raadsel. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...