anoniem Geplaatst: 6 april 2007 Delen Geplaatst: 6 april 2007 sinds kort heb ik zonder enige aanleiding geen internetverbinding meer op mijn XP machine. de Linux-pc op dezelfde modem doet alles perfect . gek genoeg kan ik wel gebruik maken van Ares en ook in veilige modus doet internet het gewoon. (alleen gaat het niet erg makkelijk in 640*480) het probleem doet zich voor bij IE en FF. als ik de Ubuntu Live-CD draai doet internet het ook perfect. ik heb een beetje zitten neuzen op het forum maar ik kon niet echt iets vinden wat helpt. ik heb winsockxpfix gedraaid maar dat helpt niet. ook ipconfig /renew had geen effect. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Simpele oplossing...voer systeemherstel uit en ga dan naar een datum waarbij alles wel perfect werkte :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 lijkt mij dat een driver je internet blokkeert, en dat die driver niet geladen word tijdens veilige mode. Systeemherstel is het beste :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2007 ben meteen met systeemherstel aan de slag gegaan! alleen.. om de een of andere reden stond het uit! :-? voor zo ver ik weet niet door mij gedaan, maar helaas dus geen herstelpunten. vanaf nu dus wel maar daar heb ik niets aan voor dit probleem.. *snif* :cry: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen