anoniem Geplaatst: 2 april 2007 Delen Geplaatst: 2 april 2007 Werk nu enkele weken met IE7, maar merk dat meerdere programma's daar behoorlijk moeite mee hebben, bijvoorbeeld Norton AntiSpam, sommige HP-modules e.a. Ik wil eigenlijk terug naar IE6. In combinatie met Norton Internet Security en mijn eigen voorzichtigheid had ik nooit veiligheidsproblemen, dus in mijn geval zie ik het belang van de nieuwigheden in IE7 niet zo. Al die compatibiliteitsproblemen vind ik veel erger. Bovendien vind ik de interface van IE7 geen echte verbetering. Hoe kan ik terug naar IE6 ??? IE6 SP2 lijkt niet meer te downloaden van Microsoft. Alleen IE6 SP1 en als je dan naar SP2 wil, krijg je ongevraagd IE7, wat ik redelijk brutaal vind van onze Billy. Heeft iemand een truc om van IE7 terug te wisselen naar IE6 ??? Bij voorbaat dank ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Je kunt ie7 gewoon uninstallen, krijg je ie6 weer terug. Als je tenminste geen backups verwijderd hebt. Ik ben ook weer teruggegaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 [quote:46ec842148="gerben"]Je kunt ie7 gewoon uninstallen, krijg je ie6 weer terug. Als je tenminste geen backups verwijderd hebt. Ik ben ook weer teruggegaan.[/quote:46ec842148] Dank voor de tip. Zal het proberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen