anoniem Geplaatst: 1 april 2007 Delen Geplaatst: 1 april 2007 Hallo...... Ik las een artikel van jullie over : Snel downloaden van Rapidshare met Universal Share Downloader. Een proggie waar je dus geen wachttijden meer hebt bij Rapid Share. Nu ben ik zeer benieuwd of dit proggie ook echt werkt en waar ik dit kan downloaden. Ik heb het alleen nog maar in het Russisch kunnen vinden. Maar aangezien ik geen Russisch spreek, lijkt me dit niet echt handig. Heeft iemand hier op zijn minst een engelse versie van en weet ook iemand of dit proggie ook echt werkt ? Groetjes Lara Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 ik heb hem hier gevonden http://www.abforum.be/showthread.php?t=2324 een van de mensen geeft een directe link aan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2007 Bedankt ! Hij was er zelfs in het Nederlands ! Maar.......Het wordt er helaas niet sneller op. Het duurt al een tijd voordat hij een nieuw IP adres heeft gevonden. Dan als hij er eindelijk 1 heeft gevonden dat gaat de download zo vreselijk traag dat de download niets korter wordt dan met download pauzes ertussen van RapidShare (zonder dit proggie dus) Jammer....Ik had gehoopt dat dit proggie sneller zou zijn met bestanden binnenhalen..... Dan toch maar een RapidShare abonnement afsluiten ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 mag ik vragen wat je poogt te downloaden???????? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen