anoniem Geplaatst: 31 maart 2007 Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Ik hoorde dat als je CHMOD op 777 zet dat er extern via een programmatje bestanden op gezet kunnen worden.. is dit ook zo? of zijn er programmatjes die dit kunnen maar via een andere manier dan CHMOD 777 ? Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.. Op een oud hosting account kwam ik laatst allerlei "hacked by ..." bestandjes tegen in een map waar CHMOD op 777 stond.. ik wil het graag weten om 1 ff te testen :P en 2 om te weten hoe het dus werkt om dit op mijn eigen server helemaal onmogelijk te maken. Mvg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 De derde post in [url=http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=4&iid=557814]dit[/url] dit topic geeft wel een heldere uitleg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Bedankt! Ik heb het gelezen en begrijp het nu, maar als een klant van mij op mijn server toch 777 gebruikt, hoe kan een extern iemand dan bestanden in die map zetten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen