anoniem Geplaatst: 26 maart 2007 Delen Geplaatst: 26 maart 2007 Hallo, Ik heb een forum gehost via messageboard.nl. Ik kan het aantal pageviews bekijken in het admin gedeelte, echter ik heb een paar vragen: - Mijn forum wordt ook doorgezocht door zogenaamde googlebots, worden deze meegerekend bij het aantal pageviews, zo ja, hoeveel pageviews moet ik daar dagelijks vanaf houden? (ik heb momenteel zo'n 100 pageviews per dag). - Hoe moet ik het aantal pageviews zien, als 1 bezoeker bv de indexpagina bezoekt en iedere keer naar een ander topic gaat is dat telkens 1 pageview? :oops: Sorry voor de misschien wat simpele vragen, maar ik ben nogal nieuw met dit... ;) Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2007 Ja ook de bots tellen mee! In mijn statistiek programma kan ik het onderscheid maken tussen users en hosts. Hosts zijn users + bots. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Bedankt, ik had inmiddels ook antwoord gehad van mijn host. Die deelden mij echter mee dat de meeste bots niet meegeteld werden in de statistieken, echter sommigen laten wel een pageview achter. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen