anoniem Geplaatst: 14 maart 2007 Delen Geplaatst: 14 maart 2007 Bij een kennis van mij is de adresbalk verdwenen. Het gaat om IE7. We kunnen nergens iets vinden waar adresbalk aangevinkt kan worden. Iemand een idee, tis namelijk erg lastig internetten zo ... :o Thanks. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2007 Je kan natuurlijk altijd Firefox installeren :D Verder kun je een adres openen via 'Ctrl+O' Hoe je de balk terugkrijgt kan ik helaas niet zo snel vinden. Ik gebruik nl ook Firefox. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2007 Beeld >> Werkbalken >> Vergrendel werkbalken (ofzo) die even uitvinken. Het kan zijn dat de knop het helemaal tegen de rechterkant van de browser zit, dat je m daardoor niet ziet. Die weer even terughalen naar zijn plaats en hij is er weer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2007 [quote:f781318326="PC1"]Beeld >> Werkbalken >> Vergrendel werkbalken (ofzo) die even uitvinken.[/quote:f781318326] Helaas helpt dit ook niet .... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2007 Wellicht is [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=169262&highlight=adresbalk]dit draadje[/url] bruikbaar.....? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen