anoniem Geplaatst: 14 maart 2007 Delen Geplaatst: 14 maart 2007 hallo, ik ga een nieuwe pc bestellen, een winkel of een webshop (lees azerty) . ik mijn bestaande pc bij een webshop hier uit purmerend gekocht, maar bij de eerste hapering aan de videokaart kon deze heer niks voor mij betekenen omdat hij op vakantie ging, moest ik alsnog naar een winkel terwijl hij nog wel onder de garantie viel, hoe is die service die ik daar niet kreeg bij andere webshops?? heeft iemand ervaring daarmee, want het is natuurlijk wel zo dat het bijna 200 euro scheelt bij een compleet systeem..... bedankt ik weet trouwens niet of ik hier bij het goede onderdeel zit in het forum.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2007 In het algemeen doe je een rma aanvraag, krijg je toestemming, kun je het ding opsturen. Soms wordt ie gewoon omgeruild, soms gaat ie naar de importeur. Hou er rekening mee, dat het wel eens een tijdje kan duren, voor je iets terugkrijgt. De service is meestal wel ok, maar wat traag. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen