Ga naar inhoud

Vraagje over karaoke waar best wel enige spoed achter zit.

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben nieuw hier en ik heb eventjes (meteen al :oops: ) een dringende vraag. Ik zoek een progamma waarmee je van een gewoon liedje met stem en al een karaoke van kan maken dus wel moet de achtergrond maar zonder stemmen. Ook als U een site heeft waar de karaoke van James Morrison - WOnderful world opstaat dan ben ik U eeuwig dankbaar!!!!! :D :D Heel erg bedankt alvast!! :D :D
Link naar reactie
Antwoord is heel simpel: Zo'n programma bestaat niet!!!! Je kan wel proberen om aan bepaalde audio-editing programma's te komen waarmee je bepaalde frequentie bereiken van de menselijke stem kan uitfilteren. helaas bevat gewone muziek ook informatie in die frequentiebereiken. Als je de stem dan filtert filter je ook delen muziek weg waardoor het nergens meer naar klinkt. en besides that.. Voordat je fatsoenlijk kan werken met die programma's en ook weet waar je mee bezig bent dan ben je toch een aardige tijd verder. denk dat je pech hebt. als je het dan toch wilt proberen en denkt dat je wel voldoende affiniteit met software hebt en een beetje in de manual duikt...... kijk of je dan een demo/trial etc kan downloaden van adobe audition. Hiermee kan je de stem enigzins verwijderen als je het programma onder de knie hebt. www.adobe.com
Link naar reactie
edit: je hebt volgens mij wel nul komma nul moeite gedaan om te zoeken op het internet. ik tik in google: wonderful world +karaoke resultaat: direct de tweede link is het bingo [url=http://www.karaoke-version.com/nl/mp3-backingtrack/james-morrison/wonderful-world.html]linkje[/url] hoppa, netjes 1,99 euro betalen en je hebt je plaatje.. op hoge kwaliteit. volgende keer beter zoeken!
Link naar reactie
[quote:678af88d44="nena"]Op welke sites?? Als ik vragen mag? :) EN ik heb echt 2 uur gezocht maar ik ga er geen geld aan uitgeven. Met vriendlijke groet, Nena.[/quote:678af88d44] Uit je topictitel en je crossposts op te merken heb je veel haast bij het nummer.dan is 1,99 euro toch niet te veel lijkt me?
Link naar reactie
[quote:80861fe967="D'acide"]Uit je topictitel en je crossposts op te merken heb je veel haast bij het nummer.dan is 1,99 euro toch niet te veel lijkt me?[/quote:80861fe967] Lijkt mij ook... Daarbij, kan je googlen op 'instrumental' dit is ook altijd zonder zang. Een bepaalde software om dit mee te doen bestaat niet, aangezien de liedjes die jij zal hebben allemaal op '1 lijn' zijn. In de studio nemen ze alles op verschillende 'lijnen' op, waardoor je simpelweg het ene weg kan filteren (zang, gitaar, bass, piano etc).
Link naar reactie
Yip, je zou dus diep in je buidel moeten tasten om dit voor elkaar moeten krijgen...een professioneel mengpaneel en de originele 'sporenband'. Hierop staan dus alle instrumenten op een apart spoor, waardoor je het zangwerk eruit kunt halen. De cd's die je koopt bij platenboer, en dus ook alle nummers die op het internet verkrijgbaar zijn, zijn al samengevoegd op 1 spoor (uitgemixed) en dus kun je deze niet zondermeer uitfilteren. Een andere optie is dus alleen de intrumentale versie van het nummer zoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...