anoniem Geplaatst: 13 maart 2007 Delen Geplaatst: 13 maart 2007 hallo, Ik heb al een poos internet van planet (om precies te zijn een abonnement van Planet Economy) en hier staat vermeld dat de downloadsnelheid 1,5 mb/s hoor te zijn. wanneer ik op deze computer met windows xp en een Speedtouch 510 download, download ik maar met 160kb/s. weet iemand misschien hoe dit kan en hoe dit op te lossen valt? (ik heb trouwens nooit met hoger dan 167kb/s gedownload.) groeten Berno! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2007 1,5 mb/s is megabits en dus niet megabytes. Om je snelheid in bytes te zien moet je door acht delen. Dan zou je zou je op een theoretische snelheid van ruim 180 kilobytes per second zitten. Dat je in de praktijk 160 kb/s scoort lijkt me dan niks mis mee, aangezien er ook bandbreedte verloren gaat om alles netjes te kunnen verzenden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2007 ok, bedankt voor de reactie eigenlijk moet ik dan dus gewoon sneller internet nemen :D nouja vraag is beantwoord :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen