anoniem Geplaatst: 11 maart 2007 Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Een tip. Met Internet Explorer 6.0 kon ik ongeveer 50 webstes tegelijk openen. Sinds ik daarnaast ook Mozilla Firefox had geïnstalleerd als browser, kon ik in deze beide browsers totaal veel meer websites tegelijk openen. Ik merk wel dat bij deze combinate Firefox ongeveer twee à drie keer zo traag werkt als IE 6.0. (Ik heb nu IE 7.0. Ik heb nog niet uitgeprobeerd of het nu ook werkt.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2007 Interessant! 50? :o Met welke reden wil je zoveel websites tegelijk open hebben? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2007 Ik vind het soms handig om informatie op verschillende websites met elkaar te vergelijken. Vooral als je verschillende onderwerpen tegelijk wilt uitzoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2007 [quote:ea9ce6b91d="Henk Meerwijk"]Ik vind het soms handig om informatie op verschillende websites met elkaar te vergelijken. Vooral als je verschillende onderwerpen tegelijk wilt uitzoeken.[/quote:ea9ce6b91d] Mja oke, dat volg ik nog.. maar 50??? Is dat niet een klein beetje heel erg overdreven? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2007 Hoe onthoud je het? Respect :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2007 [quote:0612991258="InZane"]Is dat niet een klein beetje heel erg overdreven?[/quote:0612991258]Ja, misschien wel. Maar je kunt dan op een dag bijvoorbeeld vijf onderwerpen uitzoeken, en daarbij later op de dag snel verder gaan met een vorig zoekonderwerp van die dag, als je daarover een nieuw inzicht krijgt. Ik heb soms ook veel webpagina's open, doordat ik niet weet hoe ik ze snel kan selecteren, om ze tegelijk af te sluiten. Ik bedoel via de taakbalk (onderin het scherm). Daar kun je een menu openen waarin alle geopende webadressen onder elkaar staan. Dat is in Internet Explorer 7.0 En ik weet niet hoe ik daaruit een aantal webpagina's kan selecteren om ze tegelijk af te sluiten. Ik weet ook niet onder welk zoekwoord ik dat kan vinden in de helpfunctie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2007 [quote:bb7eac2b79="Henk Meerwijk"][quote:bb7eac2b79="InZane"]Is dat niet een klein beetje heel erg overdreven?[/quote:bb7eac2b79]Ja, misschien wel. Maar je kunt dan op een dag bijvoorbeeld vijf onderwerpen uitzoeken, en daarbij later op de dag snel verder gaan met een vorig zoekonderwerp van die dag, als je daarover een nieuw inzicht krijgt. Ik heb soms ook veel webpagina's open, doordat ik niet weet hoe ik ze snel kan selecteren, om ze tegelijk af te sluiten. Ik bedoel via de taakbalk (onderin het scherm). Daar kun je een menu openen waarin alle geopende webadressen onder elkaar staan. Dat is in Internet Explorer 7.0 En ik weet niet hoe ik daaruit een aantal webpagina's kan selecteren om ze tegelijk af te sluiten. Ik weet ook niet onder welk zoekwoord ik dat kan vinden in de helpfunctie.[/quote:bb7eac2b79] Waarom gebruik je de tabs mogelijkheid van IE 7 dan niet? Beter dan 20 losse vensters vind ik persoonlijk. Verder zou je natuurlijk ook gewoon favorieten kunnen gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2007 [quote:858bb1f0ef="InZane"]Waarom gebruik je de tabs mogelijkheid van IE 7 dan niet? Beter dan 20 losse vensters vind ik persoonlijk. Verder zou je natuurlijk ook gewoon favorieten kunnen gebruiken.[/quote:858bb1f0ef]De tab-mogelijkheid van IE 7.0 zal ik eens bestuderen. Want ik weet nog niet hoe dat werkt. Ik zet pas een website in mijn favorieten als ik verwacht dat ik die later vaker nodig zal hebben. Want als ik teveel favorieten heb, wordt dat favorieten-systeem onoverzichtelijk en moet ik dat beter gaan organiseren en dat kost extra tijd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 [quote:d1b7438eff="Henk Meerwijk"][quote:d1b7438eff="InZane"]Waarom gebruik je de tabs mogelijkheid van IE 7 dan niet? Beter dan 20 losse vensters vind ik persoonlijk. Verder zou je natuurlijk ook gewoon favorieten kunnen gebruiken.[/quote:d1b7438eff]De tab-mogelijkheid van IE 7.0 zal ik eens bestuderen. Want ik weet nog niet hoe dat werkt. Ik zet pas een website in mijn favorieten als ik verwacht dat ik die later vaker nodig zal hebben. Want als ik teveel favorieten heb, wordt dat favorieten-systeem onoverzichtelijk en moet ik dat beter gaan organiseren en dat kost extra tijd.[/quote:d1b7438eff] Extra tijd ben je sowieso wel kwijt, want je gaat mij niet vertellen dat je PC er echt sneller van wordt als je 50 vensters open hebt. De TAB mogelijkheid van IE7 werkt bijna net zoals die van Firefox (ctrl + T). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 Ik sluit me volledig aan met de laatste berichtgever, no way dus :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen