anoniem Geplaatst: 6 maart 2007 Delen Geplaatst: 6 maart 2007 hallo ik heb een klein probleempje lukt me alleen niet om op te lossen het is als volgt alles op internet dat werkt ik heb internet explorer 6 met xp ook heb ik de nieuwste java geinstalleerd en pc is zaterdag gekocht dus alle software is nieuw ! maar........ als ik bijv op een site als tmf kijkt werkt alles goed behalve de link om te gaan chatten die staat er wel maar kan klikken wat ik wil er opent niks dus die extra venster die er normaal komt word niet geopend en bij de andere pc hier werkt het wel wat kan dit zijn !? (java is goed geinstalleerd) graag zo spoedig mogelijk reactie aub ? groetjes patrick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Waarschijnlijk de popupblocker van MSIE. Even klikken op het icoontje rechtsonder, en popups voor tmf.nl toestaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Als je er op klikt, hou dan eens CTRL of SHIFT of ALT ingedrukt. Hiermee omzeil je de popupblocker. Zo kun je zien of het daar aan ligt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Ander advies: doe eens wat aan je omschrijving...Hoofdletters, komma's en andere grammaticale zaken, dit slaat nergens op. Leest voor geen meter. Velen zullen niet eens de moeite nemen om dit te lezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 het ligt niet aan de pop up blocker want met die toetsencombinatie en het klikken opent die nog steeds niet ? raar he !! en ehm nederlandse leraren zitten op school wat maakt het nou uit hoe iets getypt word !! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen